Subject: FW: Ootan MKM vastust juba ligi 2 kuud (olen saatnud mitmeid meeldetuletusi)
From: "MKM info"
To: "MKM info"
Date: Thu, 16 May 2024 08:37:00 +0300

From: Merle Paju | WISOR GROUP <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 15, 2024 2:33 PM
To: Kärt Allert <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ootan MKM vastust juba ligi 2 kuud (olen saatnud mitmeid
meeldetuletusi)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Kärt Allert,

Kirjutan Teile, sest olen jäänud hätta seoses MKM-ilt vastuste saamisega.

Ma kirjutasin oma esimesed päringud (2 kirja; päringud sesoes Niko
Technologies OÜ ja Nebula OÜ) 26.märts ja 28. märts [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Seejärel ootasin ca kuu aega ning saatsin 23. aprill [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  meeldetuletuskirja.

Seejärel ootasin ca 2 nädalat veel ja helistasin MKM-i ning sain infot, et
minu kirjad on läinud Marie Allikmaa lauale ning saatsin ka tema e-mailile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  meeldetuletuskirjad
3.mail.

Seejärel ootasin nädala veel ning saatsin meeldetuletuskirja nii Marie
Allikmaale kui ka [email-masked] <mailto:[email-masked]>  9.mail.

Seejärel kontakteerusin jälle telefoniteel MKM-iga ning sain kontakti
Svetlana Stsur, kellele saatsin oma kirjad edasi 13. mail. Tema e-maililt
tuli aga automaatvastus, et ta viibib puhkusel kuni 16.04 (hetkel on ju
mai kuu).

Täna helistasin uuesti MKM kontaktelefonile ning sain teie kontakti.
Loodetavasti saate teie mind minu päringuga kiiremas korras aidata,
kuivõrd ettevõtjad ootavad ning neile on lähenemas tähtajad. Kirjutan
allapoole mõlemad oma päringud uuesti:

Päring 1 Niko Technologies OÜ:

“Lugupeetud Majandus-ja Kommunikatsiooniministeerium

Kirjutan teile ettevõttest Wisor Group OÜ, et küsida nõu, Ukraine kodanike
teenindamise osas.

Meie ettevõttel on usaldushalduse ja äriühingute teenuse osutamiseks
tegevusluba
<https://mtr.ttja.ee/taotluse_tulemus/523187?backurl=%40juriidiline_isik_s
how%3Fid%3D267863>
https://mtr.ttja.ee/taotluse_tulemus/523187?backurl=%40juriidiline_isik_sh
ow%3Fid%3D267863.

Eesti osaühing Niko Technologies OÜ, mille omanikuks ja juhatuse liikmeks
(Yurii Lamdan (isikukood 37911100342)) on Ukraina kodanik, on pöördunud
meie poole sooviga, et esindaksime neid notaris osa ostu-müügi tehingus
volikirjade alusel. Nimelt, soovib Yurii Lamdan oma osad (alguses 19% ja
hiljem 3-4 kuu möödudes 81% osadest) müüa Oleksandr Tolstohuzov’ile
(passikoopia manuses). Seotud Ukraina kodanike vastu puuduvad
sanktsioonid.

Siit ka meie palve teile: palume kinnitust, et võime pakkuda Niko
Technologies osaühingu ostu-müügi tehingus abi.

Tänan!“

Päring 2 Nebula OÜ:

“Lugupeetud Majandus-ja Kommunikatsiooniministeerium

Kirjutan teile ettevõttest Wisor Group OÜ, et küsida nõu, kuna tegemist on
meie jaoks eriolukorraga.

Meie ettevõttel on usaldushalduse ja äriühingute teenuse osutamiseks
tegevusluba
<https://mtr.ttja.ee/taotluse_tulemus/523187?backurl=%40juriidiline_isik_s
how%3Fid%3D267863>
https://mtr.ttja.ee/taotluse_tulemus/523187?backurl=%40juriidiline_isik_sh
ow%3Fid%3D267863.

Eesti osaühing Nebula OÜ, mille omanikeks (Evgeny Roytman ja Nikita
Goldsmit) ja juhatuse liikmeks (Aleksandr Malkov) on Vene F. kodanikud, on
pöördunud meie poole sooviga, et esindaksime neid notaris osa ostu-müügi
tehingus volikirjade alusel. Nimelt, soovib Evgeny Roytman oma osad (75%)
müüa Aleksandr Malkovile. Seotud Vene F. kodanike vastu puuduvad
sanktsioonid.

Siit ka meie palve teile: palume kinnitust, et võime pakkuda Nebula
osaühingu ostu-müügi tehingus abi.

Tänan!“

Jään teie tagasisidet ootama!

Best regards / Lugupidamisega,
Merle Paju | Corporate lawyer

Wisor Group | corporate services |  <http://www.wisorgroup.com>
www.wisorgroup.com

Narva mnt. 5, 10117 Tallinn

Mobile: +372 56 34 36 16

This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you
are not the intended recipient (or have received this e-mail in error)
please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any
unauthorized copying, saving, disclosure or distribution of the material
in this e-mail is strictly forbidden.